کد خبر 133860
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴

تبدیل یک تله‌فیلم به سریال 6 قسمتی، بهنام تشکر بازیگر نقش دکتر نیما در سریال "ساختمان پزشکان" را این بار در قالب شخصیت یک مأمور پلیس در قاب شیشه‌ای تلویزیون نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سه‌شنبه 13 تیر ماه آخرین قسمت از مجموعه "پشت کوهای بلند" به کارگردانی امرالله احمدجو از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و از هفته آینده سریال تازه‌ای در جدول پخش شبکه جوانان قرار می‌گیرد.

این سریال که "تاکسی پلیس" نام دارد به کارگردانی سعید عالم‌زاده در 6 قسمت 45 دقیقه‌ای از 17 تیر روزهای زوج ساعت 20:55 روی آنتن می‌رود و پیش از این در قالب یک تله‌فیلم در روزهای نوروز از شبکه سه پخش شده‌است.

این تله‌فیلم در زمان پخش خود در روزهای عید توفیق چندانی نداشت و حضور بهنام تشکر بازیگر سریال "ساختمان پزشکان" در نقش  یاسر؛ افسر پلیس نیز به موفقیت آن کمکی نکرد. با این حال باید منتظر ماند و دید تبدیل یک فیلم تلویزیونی 90 دقیقه‌ای به سریالی 270 دقیقه‌ای تا چه میزان با استقبال روبرو می‌شود.

"تاکسی پلیس" به نویسندگی علیرضا ناظر فصیحی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی روزهای فرد ساعت 14:30 بازپخش می‌شود و جز بهنام تشکر، بازیگران دیگری چون هوشنگ حریرچیان، رضا کریمی، محمد شیری، سارا منجزی، اصغری حیدری و میثاق جمشیدی نیز در آن حضور دارند.

این سریال روایتگر داستان یک راننده تاکسی است که در ارتباط با یک قاچاقچی، با پلیس همکاری می‌کند.

پخش سریال‌های خارجی

شبکه سه برای روزهای فرد نیز یک سریال کره‌ای با نام "دونگ‌یی" در نظر گرفته است که در 60 قسمت 60 دقیقه‌ای پخش می‌شود و یک سریال درام تاریخی از سلسله چوزان کره و درباره دونگ‌یی، دختری است که پدر و برادر خود را در کودکی از دست می‌دهد و به‌عنوان خدمتکار، ناخواسته وارد دربار سلطنتی کره می‌شود. او رفته رفته مدارج ترقی را طی می‌کند و در نهایت همت و تلاش او همسری و مادری بیستمین امپراطور چوزان کره را برایش به ارمغان می‌آورد. 

همچنین مجموعه "غوطه در منجلاب" محصول انگلستان در 9 قسمت 30 دقیقه‌ای از فردا هر شب به جز پنجشنبه و جمعه‌ها، ساعت 20:05 پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس